Report: Milestone ShowCase Event – Londýn 15.5.2018

Včerejší den jsem dostal možnost zúčastnit se jedné parádní závodní akce, která se konala v Londýně. Musím říct, že je to poprvé co jsem se nějaké takovéto cesty zúčastnil, kvůli tomu, abych si zahrál dvě hry. Na druhou stranu si říkám, proč ne? Takže jsem se chopil příležitosti, a i když jsem očekával perný den, tak jsem netušil, jak náročné to bude. Cesta do Londýna a zpět v jeden den, je prostě moc, ale i tak to za to stálo.

Na letiště jsem vyrazil již v brzkých ranních hodinách, abych byl na místě pražského letiště Václava Havla v čas, tedy ony dvě hodiny před odletem. Let proběhl tak hladce, že jsem vlastně ani netušil, že už jsme přistáli na Londýnském letišti Heathrow. Tady přišel první z problémů, kdy nešel načíst ten zatracený biometrický pass, tak jsem musel jít pěkně na kontrolu, kde stála opravdu nelítostně vyhlížející kontrolorka, z které šel vysloveně strach. Všechno naštěstí dobře dopadlo a já se mohl vydat na místo akce, která se odehrávala v Kachette na Old Street.

Když už jsem měl strávit další skoro dvě hodiny v metru, tak jsem si říkal, že se zastavím na Westminsteru a prohlédnu si památky. Trochu jsem se zhrozil, když sem viděl mapu metra, ale přes její spletitost jsem se v ní zorientoval velmi rychle. Když jsem vylezl ze zastávky metra, abych se podíval na onen ikonický Big Ben, tak jsem zažil jeden z těch WTF momentů. Celá věž Velkého Bena byla zahalena do lešení, takže bylo vidět leda samotné hodiny. Po prohlídce mostu a pár dalších budov jsem se už opravdu vydal na samotné místo konání.

Na místo jsem dorazil krátce před 11 hodinou, takže jsem musel ještě pár minut čekat, než mě vpustí dovnitř. Při tom čekání, jsem se i rozpovídal se dvěma zahraničními redaktory z Německa. Po pár minutách už jsem byl uvnitř Kachette, a celá Show byla italskými Milestone připravena přesně na míru a nutno podotknout, že to celé vypadalo dobře. Prostředí bylo příjemné, stejně tak lidi právě z Milestone.

Po zhruba hodince, kdy bylo možné se občerstvit, přišla hodina H. První na řadu během ShowCase přišlo MotoGP 18, jenž se představilo v novém traileru, který následovala řada informací o samotné hře. Kdy první z nich byla hlavně ta, že hra poprvé v rámci série poběží na Unreal Engine 4. Což přinese vylepšenou grafickou stránku a fyzikální model. Poprvé v rámci série jsou tratě vytvářené na základě skenování za pomoci dronů, což by nás mělo opět navést k co největší autenticitě. Novinkou je i zohledněná teplota pneumatik, což bude volitelné v rámci nastavení náročnosti fyziky. Přibude také nový specator mod  a možnost vývoje na nastavení vašich motocyklů. Po vydání hra nabídne esport režim, jenž bude podporován z dlouhodobého hlediska. Více se poté dozvíte v rámci mého preview. To přineseme 21.května, kdy odpadne embargo.

 

Po prezentaci MotoGP 18 přišlo na řadu MXGP Pro. To se také předvedlo trailerem, tentokrát nabitým gameplay záběry z režimu Compound.  Což pro vás bude ve hře takovým cvičištěm v italských lesích. Celkově Compound tvoří 1km čtvereční krajiny, kde si můžete dělat, co chcete. Hru opět jako její předchůdce pohání Unreal Engine 4. Možná se ptáte proč, se hra nejmenuje MXGP 4. Podle slov vývojářů je to dáno hlavně tím, že tento díl se opravdu hodně soustředí na realističnost, a aby nám hráčům přinesl, co nejautentičtější zážitek. Z toho důvodu byl od nuly vytvořen fyzikální model, kde bude zohledněna i váha jezdce, jeho naklánění a tak podobně. Fyzikální model bude počítat daleko více promněných, bude to tedy na té profesionální úrovni.  Osobně jsem měl strach, že hra nabídne jen jeden režim fyziky, tedy ten profesionální, ale naštěstí bylo myšleno i na ostatní hráče a bude možné si zvolit z více fyzikálních režimů. Více také přineseme v mém preview a to již 28.5.2018.

Závěrem prezentace bylo oficiální oznámení hry RIDE 3, o níž jsme vás již dnes informovali v naší novince. Vývojáři během představení RIDE 3 zdůraznili, že jde o jejich největší vlastní značku, čemuž dosvědčuje i číslovka 3. Třetí díl však již přejde také na Unreal Engine 4 a obsahově bude titul nabušení až po strop. Více se detailů si můžete přečíst v naší novince.

Tím nám celá prezentace v rámci Showcase skončila, i když to hlavní pochopitelně mělo teprve přijít. Tedy možnost si první dva zmíněné tituly vyzkoušet na vlastní kůži. Kdy první přišlo na řadu MXGP Pro a následovalo MotoGP 18. Bohužel vám k těmto hrám momentálně nemohu více říci, jelikož na tyto informace zatím platí embargo. Nebojte, vše se dozvíte v chystaných dojmech v rámci dvou připravovaných preview, kde se s vámi podělím právě o tyto zkušenosti z hraní samotných her.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *