E3 2018 Bethesda Showcase – Report

Po hodinách strávených nad reportáží z Xbox Briefingu přišel čas na další z letošních E3 konferencí. Bethesda ShowCase začala dnes ve 4 hodiny ráno našeho času. Což je opravdu vražedný čas pro všechny místní dosti vražedný čas, což se dá chápat. Ale věřím, že spousta z vás si přivstala, aby tuto novinářskou prezentaci mohla vidět. A jak to teda u Bethesdy probíhalo?

Showcase Bethesdy letos odstartovalo takové rodinné video, kde se mihli zástupci snad všech studií, které pro Bethesdu pracují. Měli jsme vidět, jak to u takového herního vydavatele vypadá a vlastně, že všichni zaměstnanci jsou pod Bethesdou spokojení. Nebo to tak, alespoň z prezentovaného videa tak vypadalo. Ve videu se objevila řada studií, která měla ten večer představit svou hru, ať už jde o samotné Bethesda Game Studios, či ostatní jako id Software, MachineGames, či Arkane Studios.

Následně všechny přivítal Pete Hines, který je vždy hlavní tváří Bethesdy na každé E3. A pochopitelně šlo o slova chvály nad hrami, které u nich díky tvrdé práci vývojáři vytvářejí a hlavně, že je tvoří hlavně pro nás hráče a vždy naslouchají svým fanouškům a komunitám, které se tvoří kolem jejich titulů. Následně hned uvedl první hru, která se představila svou titulní písní pěkně na živo a pěkně energicky.

Tím titulem bylo RAGE 2, které následně přiblížili zástupci studií Avalanche a id Software. Spolupráce mezi oběma studii je prý na velmi vysoké úrovni a id Software jsou pyšní na to, že jejich původní titul mohli svěřit do rukou vývojářů z Avalanche, kterým titul vysloveně sedne do portfolia. Po pár úvodních slovech jsme se pak dočkali přímo záběrů ze hry v rámci jedné mise. Hra působí velice adrenalinově a rychle, trochu po vzoru Dooma, a honičky v buginách jakoby z oka vypadly hernímu Mad Maxovy. Celkově to působilo velice zajímavě a vypadá, to že hra bude mít rozhodně co nabídnout. RAGE 2 pak mělo vyjít na jaře příštího roku.

RAGE 2 nasadilo poměrně rychlé tempo, které se v Bethesdě rozhodli na chvíli utnout a to zmínkou o jejich karetní hře The Elder Scrolls Legends, která se těší oblibě na PC, ale nyní dostane nový unikátní vizuál a řadu nových mechanik, a krom toho se podívá i na konzole Xbox One, PS4 a Nintendo Switch.

U značky The Elder Scrolls se ještě zůstalo, ale z karetní hry se přešlo na The Elder Scrolls Online, které minulý víkend vypustilo velký datadisk Summerset. Došlo na slova o důležitosti příběhu, který je do tohoto MMO implementován, ale nejen toho. Důležité jsou i příběhy, které tvoří sami hráči a tak byl představen trailer, který těchto momentů využíval. Také jsme se dozvěděli, že TESO hraje momentálně přes 11 milionů hráčů, což je opravdu úctyhodné číslo a jen milion hráčů přibylo za uplynulý rok. Došlo také na plány do budoucna s touto hrou a v rámci toho nám bylo představeno nejbližší rozšíření s názvem Wolf Hunter, které se zaměří hlavně na dungeony.

Pak přišla bomba. Další trailer nám představil vysloveně peklo na zemi. Bethesda nám tak odhalila pokračování předloňského DOOMa. Druhý díl nese název DOOM Eternal a vezme nás do nehlubších hlubin pekla. Při vývoji bylo údajně blízce spolupracováno s hráčskou komunitou, což by mělo vést k tomu nejlepšího hernímu zážitku v rámci série. Bohužel jsme se nedočkali žádných gameplay záběrů, na ty si údajně budeme muset počkat do letošního srpna.

U id Software se ještě zůstalo. Došlo na totiž ještě na připomenutí Quake Champions, který údajně bude ještě více směřován k odkazu série Quake. Zároveň bude Quake Champions součástí více e-sportových turnajů a hlavně se stane pevnou součástí QuakeConu. Do hry také přibudou nové hratelné charaktery a některé nové prvky, které nám byly představeny v novém traileru.

Následně přišli na scénu zástupci z Arkane Studios aby nám představili novinky u jejich titulu Prey. To se nyní dočká nového Story Modu, Survival Modu a New Game+. Kromě toho jsme se dočkali oznámení velkého rozšíření Mooncrash, které nás přesune do simulace na Měsíc, kdy jsme vydání na pospas různých nástrahám. Podmínky se však při restartu simulace vždy změní, což má dodávat neomezenou znovu hratelnost. Toto rozšíření by mělo být již momentálně venku. Později bychom se měli dočkat ještě jednoho většího rozšíření s názvem Typhoon Hunter, které do hry přidává multiplayerovou složku v podobě kooperativního režimu. Navíc bude toto rozšíření hratelné i ve VR.

Před několika dny jsme vás informovali o tom, že další Wolfenstein by mohl být trochu jinou hrou. Což se nám na konferenci Bethesdy opravdu potvrdilo. Wolfestein: YoungBlood je sice spíše spin-offem, než pokračováním, přesto půjde o plnohodnotnou hru, v níž se ocitneme v Paříži roku 1980, kdy nacisté stále ovládají svět. Tentokrát se však nechopíme role B.J. Blaskowicze, ale jeho dvou dcer, dvojčat a z toho vyplívá další novinka.  Tou je možnost celou hru projít v kooperaci s jedním kamarádem a to nezní vůbec špatně. Hra by měla vyjít v průběhu příštího roku.

Pak si vzal na podiu slovo Todd Howard, které jsme mohli předtím vidět na Xbox Briefingu a ten nám ještě blíže představil nový Fallout 76. Než to ale udělal, tak si trochu vystřelil z toho, jak bude vypadat další port Skyrimu a vtípek to byl povedený. Líbí se mi, že si Bethesda ze sebe umí udělat srandu. Pak již přišel na řadu trailer, který si můžete prohlédnout v našem reportu z Xbox Briefingu. Pak už ale následovali záběry přímo z hraní. Hra tedy bude nejenom prequelem v oblasti Západní Virginie, jak jsme si mysleli, ale bude také zároveň online a to v plnohodnotné rovině, avšak bude tu i volba hraní solo, což jsem si trochu oddychl. Titul nabídne šest různých prostředí v oblasti Západní Virginie a také řadu grafických vylepšení od lepšího renderování a stínování až po šestnáctinásobnou míru detailů. Na jednom serveru však nečekejte stovky hráčů. Dedikované servery pojmou najednou nějaký ten tucet, přeci jenom jsme v post-apokalyptickém světě. Hra po vzoru Fallout 4 nabídne i možnost stavby vlastní osady, které lze pak i přesouvat, když zjistíte, že místo, které jste si vybrali, není bezpečné. Nakonec ve hře budete mít možnost navštívit i raketová sila pro odpalování jaderných zbraní a tak smazat z mapy i další místa, nebo v případě aktivního online hraní, nepřátelské tábory. Zároveň se již nyní můžete hlásit do Bety tohoto titulu.

Howard se následně od Falloutu 76 přesunul k Fallout Shelter, který je nyní dostupný vedle mobilních zařízení, PC a Xbox One, i na konzolích Playstation 4 a Nintendo Switch. Hra je opět dostupná zdarma.

Následně se ještě vrátil k sérii The Elder Scrolls, kde oznámil zcela nový titul z tohoto universa, který bude dostupný jak na mobilních zařízeních, tak na PC a konzolích. Jde o titul The Elder Scrolls Blades. Titul bude disponovat třemi režimy, kdy jeden bude dobrodružný, v dalším se budete starat o město a třetí s názvem Aréna bude kompetitivní složkou hry. S tím se pojí další informace a to ta, že hra nabídne kompletní crossplatform multiplayer napříč všemi platformami.

Když už se blížíme do finále, tak je nám představena zcela nová značka, kterou je scifi Starfield, o kterém zatím nemáme žádné informace, ale půjde o titul, který je už nyní vyvíjen na další generaci konzolí, o té se zmínil i Phil Spencer na Xbox Briefingu a jejího oznámení se dočkáme nejspíše příští rok.

Nakonec přišla chvíle, na níž snad čekali všichni fanoušci Bethesdy. Konečně jsme se dočkali oznámení regulérního The Elder Scrolls VI. To je však zatím bez podtitulu a opět je vyvíjeno až na další generaci konzolí. To tedy znamená, že dříve jak za dva roky se hry nedočkáme a hlavně si ji nejspíše nezahrajeme ani na Xbox One ani na Playstation 4.

Tím byla ukončena letošní konference Bethesdy, která sebou přinesla řadu zajímavých titulů. My už si dnes pomalu brousíme zuby na konference Square Enix, Ubisoftu a brzkých ranních hodinách zítřejšího dne i na Sony.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *