SNIPER GHOST WARRIOR CONTRACTS – Recenze

V SNIPER GHOST WARRIOR CONTRACTS jste nezávislý vrah, který byl najat, aby zneškodnil politické cíle v Sibiřské republice, který je novým národem vytvořeným po krvavém odtržení od Ruska. Vy jako profesionální odstřelovač, jste vyhozen v otevřených oblastech, kde jednotlivý oblast má vždy více cílů, musíte kombinovat utajení i schopnost zasáhnout cíl na velkou vzdálenost. Musíte také najít důležité dokumenty a další zajímavé položky, vše ve jménu politické změny … a pár babek. Hráči však budou muset být opatrní, pokud chtějí v těchto lukrativních kontraktech vydělat peníze. Nepřátelští ostřelovači a bezpečnostní síly jsou v honbě za jakýmikoli hrozbami a nebudou váhat zneškodnit vás, pokud půjde o život vysoce postavených politiků.

Zatímco příležitostní hráči považují tuto střílečku za první osobu za frustrující, věrní fanoušci si tuto osobu velmi užijí. Otevřené a různorodá bojiště, která zahrnují nádherné využití sibiřských hor a rovin,díky kterému budete vždy muset zvolit tu nejlepší zbraň. Na výběr máte například pušky s dlouhým a krátkým doletem. Dále pokud se nepřítel dostane moc blízko vás, můžete využít techniky stealth a rozptýlení, abyste eliminovali nepřítele tím nejvíce tichým způsobem. Pokud náhodou nebudete vědět kam dál, tak nově máte speciální masku s vestavěným skenerem, který může zkoumat terén a vyhledávat zajímavé položky a nebo například potencionální cestu k Cíly.

Každá splněná mise nebo zneškodnění cíl, vás odmění za váš čas a úsilí. Získáváte kredit, za který může pořídit nové upgrady pro Váše příslušenství. Nejlepší věc na tom všem je, že nemusíte vlastně dokončit misi, abyste mohli vydělat své kredity. Na mapě jsou různé body, které fungují jako kontrolní body, kde hráč může „dokončit“ vše, co do tohoto bodu udělal, a dohnat vše, co ještě musí udělat.

Po pěti mapách jsem byl už zkušený odstřelovač. I když má hra skvělé mechaniky, připadalo mi, jako bych dělal to samé znovu a znovu. Chovaní AI často nedávalo smysl, snažilo se střílet i přes uzavřenou místnost. Viděl jsem záblesky ze střelby z rohů stěn a myslel jsem si, že jsem opilí. Hra také vypadá skvěle, ale trpí některými ošklivými problémy s výkonem. Problém s optimalizací dosti ztěžuje možnost perfektního výstřelu, kterého přece jako zkušený odstřelovač chcete vždy dosáhnout.

To je skvělé, pokud hledáte polo realistickou sniperskou hru, která vám umožní vyrovnat se s větrem a vzdáleností při plánování vašich výstřelů, a mnohdy dostanete velký trest za to, že minete, či prozradíte své pozice. Například hraní na normální nastavení mě přijde stejné, jako těžké nastavení v jiných hrách. Samozřejmě pokud si zvolíte jakoukoliv variantu krom lehké, tak to pro vás jednoduše znamená, že už nikdy nebudete mít dost munice nebo tlumiče pro vaši pistoli a sen o dobrém brnění, jaké mají vaši nepřátelé, bude opravdu jen sen.

Existují také některé technické problémy, například to, jak se někteří sledovací drony raději dívají na zdi, než aby tě hledaly. Ale pokud vám nebude vadit realismus, obtížnost a nefunkční drony, zjistíte, že Sniper Ghost Warrior Contracts jsou skutečnou zkouškou vašich střeleckých schopností.

Hodnocení: 6/10

Hra je dostupná na platformách