Darksiders Genesis – Recenze

Darksiders Genesis představuje novou perspektivu. Hráči si mohou střídat mezi postavou Strife a War a otestovat si to, co jednotlivé postavy umí nejlépe, a to vytvářet chaos a rozmetat vše co jim přijde pod ruku.

Darksiders v průběhu let získal docela obsáhlou fanouškovskou základnu, a s každým novým dílem v série se herní mechaniky neustále vyvíjí a přidávají se nové prvky do hry. Genesis není výjimkou a vývojáři z Airship Syndicate (které obsahují členy týmu Vigil Games, který vytvořil první dvě hry) skutečně provedly některé odvážné a působivé změny pro tento díl. Akce se odehrává v pohledu shora dolů, což jí dává podobu a pocit, jak kdyby jste hrály Diablo, ale se zvláštním důrazem na akci, díky které je tato franšíza známa

Pán Démonu dal výjimečné pravomoci těm, kteří jsou ochotni sloužit ve činění chaosu, a nyní je na Strife a War, aby lovili a ničili tyto démony. Jak postupujete, odhalíte více Luciferových plánů a nevyzpytatelných záměrů, které ohrožují rovnováhu uvnitř podsvětí a samotnou existenci veškerého stvoření. Budete muset jít hluboko do jámy pekel, abyste mohli splnit své rozkazy a úspěšně dokončit misi.

Akce v Genesis je plynulá a velmi uspokojivá. V kterémkoli bodě můžete přepínat mezi bojem na delší vzdálenost a nebo útokem na blízko. To dodává strategii a promyšlení svých kroků vždy dopředu, aby jste využily plný potencionál obou hrdinů, protože každý jezdec má své jedinečné silné stránky a schopnosti. Strife má výhodu díky své zbrani na dálku, zatímco War může blokovat a odrážet útoky nepřítele v těsném boji. Za zabíjeni démonů získáváte žluté koule, které pomalu plní váš bar hněvu . Jakmile je plný, můžete uvolnit různé speciální schopnosti. Svojí cestu zahájíte pouze s jedním zvláštním útokem, ale další se odemknou během postupu kampaní.

Při zabíjení nepřátelských monster od klasických mobů až po bosse, můžete vám padnout speciální jádro nepřítele, které využijete na vylepšení Vaších statů. Na každý stat jsou potřeba různé, a to vás bude nutit předem rozvrhnout kudy v dané lokaci jít, aby jste našli potřebné nepřátele k nafarmení Vaších jáder. Dále jednotlivé jádra využijete také ve stromu dovedností.

Režim Arena. Zde čelíte hordám nepřátel, které přicházejí ve vlnách, dokud nebudou všichni nepřátelé vymláceni. To je vynikající pro sbírání koulí.

Každá oblast je plná skrytých předmětů, pokladů a kořistí, které čekají na objevení. Předměty můžete nalézt ve všech 16 kapitolách a chuť na to je vyhledávat na štěstí s touto hrou přichází samo, protože je tuna legrace prozkoumat různé části mapy a objevovat její taje. Aby vám procházení netrvalo hodiny. Máte možnost vysummonit si vlastního koně, na kterém poté cestujete skrz mapou.

Mnoho oblastí vyžaduje pro přístup speciální zařízení, které odemknete v průběhu postupu.

Genesis je první, který zahrnuje kooperativní hraní! Jednoduše najdete vyvolávací kámen a stiskněte tlačítko interakce a poté vyberte přítele, kterého chcete do hry pozvat. Z hlavní nabídky si také můžete vybrat kooperační párty a to vám umožní hrát hru s celou partou tvých kamarádů.

Pro mě byla hra extrémně plynulá, bez ohledu na to, kolik chaosu a destrukce bylo na obrazovce zobrazeno. Miloval jsem celkový umělecký směr, použití živých barev a načrtnuté scény. Otevřený dialog mezi Strife a War je komediální a dobře implementovaný.

Darksiders Genesis dokazuje, že je skutečně dobrý oponent, co se týče žánru “Hack and slash”, a i přesto se stále dokáže udržet v kořenech Action RPG. Strife a War se ukázaly jako zábavné duo a každého lze hrát v jakémkoli bodě ve všech 16 kapitolách, což otevírá dveře pro různé využití bojových mechanik a strategii. Hra se hraje skvěle od začátku do konce.

Hodnocení: 9,5/10

Hru lze předobjednat na stránkách Kuma.cz