AO Tennis 2 – Recenze

Hraní AO Tennis 2 není zdaleka tak dráždivé nebo frustrující jako hraní AO International Tennis. Vaši hráči jsou stále trochu pomalí, ale ve skutečnosti běží směrem, kterým analogová páčka ukazuje. Jejich reakční rychlosti byly zlepšeny. Zaměřit s pálkou míček je snazší a tentokrát dokážete ovládat sílu svých odpalů. Není to tak příjemné jako arkádové hry, Mario Tennis, ale je to mnohem intuitivnější, snadno ovladatelnější a především zábavné. To samo o sobě stačí, abych doporučil AO Tennis 2 před svým předchůdcem, ale byly tu i další drobné doplňky, aby byla hra trochu masivnější než dříve.

Byl přidán vylepšený režim kariéry. Vytvoříte postavu se skutečně nízkými statistikami a je jen na vás, jak vymyslet způsob, jak začít vydělávat body v žebříčku ATP, vyhrávat Futures, Challenger a dokonce i hlavní mistrovství ATP. Všichni jsou bez licence, ale výjimkou je Australian Open turnaj, po kterém byla hra pojmenována. Tento režim je velmi brutální, protože začnete s velmi nízkými statistikami. Musíte být trpěliví, protože v tomto režimu bude chvíli trvat, než se stanete hráčem hvězd. Možná Big Ant Studios vylíčila těžkosti stát se profesionálním tenistou příliš přesně. Pokud trpělivost není vaše věc, AO Tennis 2 stále obsahuje spoustu mistrovských režimů a online multiplayer.

AO Tennis 2 stále trpí malým licencovaným seznamem hráčů, z čehož si může vybrat méně než třicet plně licencovaných slavných hráčů, s pozoruhodnými nepřítomnostmi jako Federer a Djokovic. Tato hra však stále obsahuje stejné podrobné nástroje pro tvorbu, jaké nabízí AO International Tennis. To vám umožní stáhnout obrovské množství vlastních hráčů, kteří vypadají přesvědčivě jako jejich protějšky ze skutečného života. Hra obsahuje také velmi podrobný režim tvůrce místa, který vám umožní vytvořit si vlastní tenisový klub. Je vybaven hlavním kurtem s více než deseti tisíci křesly, sekundárními soudy, tréninkovými kurty a umožňuje zdobit celé místo s podrobnostmi Sim City nebo Cities. Nemám ponětí, proč je tento režim tak podrobný, ale jsem rád. Je to pěkné malé rozptýlení.

Přestože AO Tennis 2 má v zásadě stejné vizuální a zvukové vzory jako jeho předchůdce, jeho hratelnost se výrazně zlepšila. Je stále drsný kolem okrajů a progresivní systém v kariérním režimu je zpočátku brutální, ale to by také mohlo být považováno za nejlepší tenisovou hru vydanou během celé této generace. Pro hráče může být zábavné natolik, aby vydrželi podrobné kariérní režimy, pro ty, kteří si tu a tam chtějí hrát příležitostné zápasy, nebo pro ty, kteří si chtějí vytvořit svůj snový tenisový klub s deseti kurty a živým bludištěm, které je obklopuje. Je tu pro každého něco.

Hodnocení: 5/10

Hra je dostupná na platformě